#AlumniTalks: Інтерв’ю з Ніною Гаєвською, ex-Talent Sourcer в A-Players Recruiting

A-Players Community
4 min readAug 26, 2021

--

#AlumniTalks — це серія інтерв’ю з експертами, клієнтами та партнерами, з якими нам пощастило познайомитись за час існування A-Players Recruiting. Продовжуємо розповідати impact-first історії, які ми зібрали за три роки. Цього разу до нас завітала Ніна Гаєвська, яка приєдналася до команди у ролі Talent Sourcer у 2018 році, а наразі продовжує змінювати світ на краще вже у громадському секторі.

— Ніно, розкажи, як ти познайомилася з A-Players Recruiting?

— Я понад 10 років була проєктною менеджеркою в громадському секторі, реалізувала декілька благодійних проєктів. Потім працювала в туристичному бізнесі, організовувала походи в гори в різні країни світу. Втім, мені хотілося щось змінити, адже проєктний менеджмент — це досить складна робота, на якій швидко вигорають.

Працюючи в громадському секторі, я постійно займалася пошуком і залученням талантів — це були волонтери та співробітники до нашої організації. Тому, коли почула про першу школу рекрутингу від A-Players Recruiting три роки тому, відразу вирішила долучитись до навчання. І цей досвід буквально перевернув мою свідомість!

— Яким було навчання в школі, що тобі запам’яталося найбільше?

— Що мені дуже сподобалося в школі — усі заняття були від практиків. Не було експертів, які вивчили щось лише в теорії, усі ділилися реальним досвідом й реальними знаннями.

Найбільше запам’яталася експертка з сорсингової агенції — вона ділилася лайфхаками про те, як шукати кандидатів, як будувати процеси, як користуватися різними платформами та інструментами, як правильно зробити запит в пошукових системах, щоб отримати саме ті дані, які тобі потрібні.

Цікавими були заняття з Дімою Щербиною з Lightspot (ex-Ephy) — він ділився досвідом та кейсами з точки зору фаундера бізнесу, а Марія Тінтул з StartupWiseGuys розповідала про те, як вона налагодила комунікацію в компанії. Ще були зустрічі з представниками різних компаній і фондів, які інвестують в ІТ-проєкти — теж водночас практичні та надихаючі.

— Скільки тривало навчання і що було після нього?

— Навчання тривало десь 3 місяці. Перед закінчення школи я подала заявку на вакансію в команду A-Players Recruiting на позицію Talent Sourcer. Я тільки починала свій шлях у цій сфері, тому сорсинг як напрямок мене зацікавив — так я стала частиною команди.

На той час нас було четверо, в мої обов’язки входив масовий пошук, я вибирала потенційно цікавих кандидатів. Дуже приємно, що в результаті було декілька кандидатів, які отримали оффер та почали співробітництво з нашими клієнтами.

— Як була організована робота в команді та спілкування?

— Раніше я працювала з різними керівниками та командами, і з багатьма з них я і зараз в дружніх відносинах. Втім, з культурою та компанією такого рівня я раніше не стикалась. У Лесі Арнольд, фаундерки компанії, поєдналося приємне дружнє спілкування та високий рівень професіоналізму. Як в плані менеджменту, спілкуванні й управління командою, розуміння процесів, так і в плані вміння діяти в інтересах компанії — це дуже важливо.

Під час візитів Лесі до України (вона мешкає у США) ми завжди організовували багато особистих та командних зустрічей. Влаштовували й своєрідні ретріти — наприклад, їздили разом до Львова. Більшість часу працювали у вже звичному зараз режимі “remote”, маючи загальні дзвінки з усією командою раз на тиждень. Плюс регулярні щотижневі “one-to-one” зустрічі — це про тримати руку на пульсі та розуміти не тільки прогрес по задачах, а й що в принципі відбувається з людиною, наскільки їй зараз комфортно.

— Що в роботі для тебе найважливіше?

Мені важливо знати, що я приношу користь людям. З A-Players Recruiting я відчувала, що у компанії є місія і є цінності — і, працюючи там, дійсно мала можливість робити щось добре.

— Чим ти займаєшся зараз та як твій попередній досвід допомагає тобі сьогодні?

— Наразі я комунікаційна менеджерка в громадському об’єднанні в правозахисному секторі. Ця організація об’єднує багато інших організацій, які займаються захистом прав людей. У порівнянні з ІТ, громадський сектор — дуже непростий. Великі навантаження, робота з клієнтами, котрі перебувають у складних обставинах, часом з токсичним ставленням до тих, хто намагається їм допомогти… Люди тут дуже швидко вигорають.

Що я б дуже хотіла перенести з ІТ-сфери до громадського сектору — це корпоративну культуру та піклування про команду. Адже, крім високих доходів та цікавих, значущих продуктів, ти завжди відчуваєш турботу про себе. Звичайно, є об’єктивні причини: відсутність ресурсів, часу, знань. Можу зробити припущення, що це пов’язано з тим, що більшість людей в цій сфері сконцентровані на допомозі іншим і забувають, що “маску спочатку потрібно одягнути собі”, а тоді допомагати іншим. Проте, маю відзначити, що це не про всіх, є організації, які створюють і розвивають корпоративну культуру, їх стає дедалі більше.

Було б добре, якщо організації почали впроваджувати елементарні речі, які не потребують додаткових ресурсів — наприклад, культуру регулярних зустрічей, коли ти, спілкуючись особисто з членом своєї команди, можеш відстежити його стан та зрозуміти що його хвилює.

Мій різносторонній досвід роботи — в бізнесі, ІТ та громадському секторі — дає можливість проводити тренінги на тему роботи з командою та проєктного менеджменту. Зокрема, я була спікеркою у декількох організаціях, які намагаються побудувати професійний підхід до волонтерів у громадському секторі. Це непростий процес, який потребує суттєвих змін, в тому числі на рівні свідомості людей, але він відбувається і це чудово.

— Як навчання та робота з A-Players Recruiting вплинув на тебе, що в тобі змінилося?

— По-перше, суттєво розширився мій кругозір та розуміння світу.

По-друге, актуалізувалося розуміння того, що потрібно постійно вчитися, і що насамперед потрібно вчитися та отримувати досвід від практиків та бізнесу, тому зараз регулярно цікавлюсь сучасними тенденціями в менеджменті ІТ-сфери.

І, по-третє, я продовжую використовую у житті та роботі ті інструменти та професійні підходи, з якими я познайомилась за цей час. Ба більше, я хочу популяризувати це, аби організації громадського сектору теж їх використовували — ділюся своїм досвідом та знанням з тими, кому це може стати в пригоді.

--

--

A-Players Community

We help mission-driven startups build top-performing teams and soulful cultures. We hire the top 5% of talent, the most talented and enthusiastic people.