«Одним з моїх найбільших пріоритетів є постійний розвиток». Інтерв’ю з Дмитром Панчуком, випускником A-Players School for Engineers

A-Players Community
5 min readJun 28, 2021

--

У грудні 2020 року разом з Дмитром Щербиною, кофаундером та CTO в Lightspot (ex-Ephy), та Андрієм Сороханом, кофаундером та CEO в Lightspot (ex-Ephy), ми відкрили A-Players School for Engineers 2.0. Навчання для інженерів проходило за двома основними напрямками — Product Track та Leadership Track.

Ми були раді об’єднати у школі учасників та менторів, які поділяють наші цінності та impact-driven підхід. Наразі в багатьох з них відбулись значні зміни у кар’єрі, а ком’юніті A-Players продовжує зростати та розвиватись.

Нещодавно один з учасників A-Players School for Engineers — Дмитро Панчук — розповів нам про свої враження від навчання та подальшу історію його розвитку. Читайте в інтерв’ю про цінності, які об’єднують Дмитра та компанію, в якій він наразі працює, а також про навички, яким варто приділити увагу, якщо ви маєте намір змінити професію.

Дмитро, чому ти вирішив приєднатися до A-Players School for Engineers та як навчання у школі допомогло тобі у подальшій кар’єрі?

— Я приєднався до A-Players School for Engineers у грудні 2020 року. До цього я протягом року розглядав для себе можливість зміну напрямку у кар’єрі — з інжинірингу до продакт менеджменту — і школа виявилась чудовою нагодою для перших кроків у реалізації такого світчингу. Втім, прийшовши до школи, спочатку я хотів освоїти додаткові навички та оцінити результати навчання, а вже потім змінювати напрямок.

Отож з двох напрямків у школі — Leadership та Product Management Track — я обрав для себе другий. Протягом місяця ми не тільки відвідували лекції, але й займались проєктом відповідно до обраного напрямку навчання. Це допомогло структурувати знання та почати використовувати їх на практиці.

Ще до старту навчання мене приємно вразив рівень спікерів, залучених до викладання — це було однією з вагомих причин, що переконали мене приєднатися до школи. Це люди з найкрутіших компаній світу, які займають senior та executive позиції, і їх досвід та експертиза дійсно надихають.

Я також розширив свій нетворк, і це дуже сприяло наступному етапу у моїй кар’єрі. В тому числі завдяки рекомендації одного зі співзасновників школи я зустрів компанію Mate Academy, де наразі працюю на позиції Product Manager над продуктом Huntd. Але, навіть попри цей фактор, я б все одно світчився у цей напрямок, і зрозумів я це саме під час навчання в A-Players School for Engineers.

— Чому ти обрав Mate Academy та що входить до твоїх обов’язків?

— Насправді важко сформулювати шлях продакт менеджера з нуля без попереднього досвіду. До цього у мене був невеликий leadership досвід, і якоюсь мірою це було пов’язано з тим, чим я зараз займаюсь. Втім, засновники Mate шукали саме людину з інженерним бекграундом та сильним бажанням розвиватися. Зі свого боку, я був готовий занурюватися у нове, вчитись на помилках та максимально віддаватись продукту. До того ж ми дуже зійшлись по цінностях, а вони мають для мене дійсно велике значення.

Отож, вже третій місяць я працюю в новому напрямку продуктової компанії — ми розробляємо платформу Huntd, яка допомагає інженерам знаходити роботу в класних компаніях. Як продакт менеджер, я займаюсь залученням нових клієнтів, частково маркетингом, і, звичайно, взаємодією з командою. До моїх обов’язків також входить визначення наших наступних кроків у плані розробки.

— Ти сказав, що ви з компанією зійшлись по цінностях. Розкажи, будь ласка, які це цінності та в чому саме вони тобі імпонують?

— Так, дійсно, цінності компанії резонують з моїми особистими, і це один з найважливіших факторів для мене. Взагалі, я вважаю цінності фундаментальною базою для будь-чого. Присвятив дослідженню цієї теми багато часу, сформулював цінності для себе та розвиваю їх.

В Mate дуже цінується ownership-підхід. Власне, фаундери так і говорять — act as a founder, і це мені подобається. Як будучи інженером, так і зараз у новій ролі, я намагаюсь робити задачі якомога якісніше — мій підхід не змінився. Це — особиста відповідальність, без неї в продакт менеджмент можна не йти.

Інша цінність — absolute responsibility. Дуже часто люди схильні перекидати свої помилки та відповідальність на когось іншого. А ця цінність говорить про те що, в першу чергу, треба зрозуміти, що саме ти можеш винести з конкретної ситуації та як би ти міг ще краще вплинути на результат. До речі, мій особистий принцип — орієнтація на результат — теж з цим пов’язаний. Якщо ти зациклився на чомусь та дивишся тільки в одну точку, то далеко не зайдеш. “Absolute responsibility” — це також про те, що коли ти когось звинувачуєш, то ти більше орієнтований на процес, а не на результат. Тому такого я намагаюсь не допускати.

Ще у нас є цінність яка звучить як be humble. Які б значні результати ми не мали, не варто задирати ніс та слід завжди пам’ятати, що можна досягти чогось більшого. З цим пов’язані наступна цінність — be ambitious. Це про те, що треба ставити перед собою високі цілі, адже так цікавіше :)

— Метч по цінностях — це чудово, а чи відкликається тобі місія компанії?

— Мені імпонує, що Mate Academy допомагає людям отримати роботу своєї мрії в ІТ. Тим самим показуючи, що все можливо, і що кожен може опанувати спеціальність, яка йому чи їй подобається. Успіхи просто колосальні — employment rate випускників сягає 90%, і це дуже тішить. Як і фаундерів, мене дуже драйвить робити імпакт для світу та суспільства замість того, щоб фокусуватися лише на грошах.

Ти зробив успішний світч між професіями та розвиваєшся в impact-driven компанії. Які особисті якості ти рекомендував би розвивати усім, хто має на меті схожий курс?

— Особиста відповідальність та орієнтація на результат — про це я вже розповів.

Також, одним з моїх найбільших пріоритетів є постійний розвиток. Він присутній зі мною все життя і нікуди не пропадає. Думаю, це перша і найбільш фундаментальна причина тієї кар’єри, яку я зараз маю.

Мені також допомагає допитливість, і це дуже метчиться з розвитком. До того ж я ставлюсь до помилок на шляху як до ще однієї сходинки для того, щоб вирости в професіональному плані. Так само я працюю і зі своїми страхами. Адже тільки дивлячись своїм страхам в обличчя і в деякий момент їх відпустивши, ми можемо розвиватись і йти далі.

Ця історія вкотре доводить, що на шляху до своєї мрії справжні топ-перформери не зупиняються ані в розвитку, ані в пошуку нових можливостей. Ми цінуємо бажання Дмитра допомагати, покращувати та розвивати своє оточення і радіємо, що це бажання співпадає з місією компанії. Впевнені, що майбутня A-Players School for Engineers 3.0 розкриє ще більше історій позитивних змін — слідкуйте за нашими анонсами на сайті та у соцмережах!

--

--

A-Players Community

We help mission-driven startups build top-performing teams and soulful cultures. We hire the top 5% of talent, the most talented and enthusiastic people.